بوش مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران را در ویکتوریا استرالیا دریافت کرد

بوش مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران را در ویکتوریا استرالیا دریافت کرد

Bosch نخستین شرکت گیرنده مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران در طرح جدید ویکتوریا استرالیا با نام (ADS) شده است.این مجوز به عنوان بخشی از طرح سیستم جدید اتومبیل‌های خودران ویکتوریا (ADS) صادر شده است.

Bosch نخستین شرکت گیرنده مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران در طرح جدید ویکتوریا استرالیا با نام (ADS) شده است. این مجوز به عنوان بخشی از طرح سیستم جدید اتومبیل‌های خودران ویکتوریا (ADS) صادر شده است. سیستم ADS به دارندگان این مجوز امکان انجام آزمایش‌ها سامانه‌های خودران رانندگی در جاده‌های اطراف را می‌دهد.

این شرکت به طور خاص خواهان مجوز شروع آزمایش سامانه‌های خودران رانندگی با هدف بهبود ایمنی در خیابان‌های روستایی بوده است.

Gavin Smith رئیس بوش استرالیا در این باره می‌گوید: "بوش شرکت معروف در سیستم‌های ایمنی خودرو است و مشتاق است این آزمایش را با فناوری‌هایی آغاز کند که نشان می‌دهد چگونه می‌توان ایمنی جاده‌ها را بهبود داده و آسیب‌های جاده‌های روستایی را کاهش داد."

فرماندار ویکتوریا در بیانیه‌ای به این موضوع اشاره کرد که تعداد کشته‌های رانندگی در جاده‌های روستایی پنج برابر یک خیابان شهری در استرالیا است. این آزمایش‌ها آینده اولین تکنولوژی سامانه‌های خودران رانندگی با سرعت بالا در جاده‌های روستایی خواهد بود. طیف گسترده‌ای از شرایط رانندگی از جمله شرایط آب و هوایی مختلف، تراکم ترافیک و زیرساخت‌های جاده‌ای مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

Jacinta Allan سیاستمدار استرالیایی در این رابطه اظهار داشت: "این آزمایش‌ها باعث آمادگی ویکتوریا برای دریافت فناوری‌های CAV خواهند شد و دانش بدست ‌آمده درک بهتری از زیرساخت مورد نیاز برای رسیدن به سیستم‌های خودران و به حداکثر رساندن مزایای ایمنی آن‌ها را فراهم خواهد کرد. ویکتوریا در آینده از تکنولوژی سامانه‌های خودران رانندگی سرچشمه می‌گیرد و این یک گام هیجان‌انگیز به سوی اتومبیل‌های خودران است."

بوش برای این آزمایش‌ها مبلغ 2.3 میلیون دلار دریافت کرده ‌است که تحت برنامه کمک‌های مالی 9 میلیون دلاری (CAV) اعطا شده است. انتظار می‌رود که اولین آزمایش‌ها در اواخر سال جاری انجام شود.

مطالب مرتبط

NVIDIA اولین پلتفرم اتومبیل‌های خودران سطح +2 را راه‌اندازی می‌کند

شرکت NVIDIA اعلام کرده است که اولین پلتفرم اتومبیل‌های خودران "سطح +2" را با نام "DRIVE AutoPilot" در سطح جهانی راه‌اندازی می‌کند. این شرکت در نمایشگاه CES 2019 سال جاری مدعی شده است که پلتفرم پیشگامش چندین تکنولوژی AI را ادغام می کند.

اتومبیل‌های خودران ماهانه 300,000 تهدید امنیتی دریافت می‌کنند

آخرین گزارش‌های به دست آمده ازKaramba Security حاکی از افزایش حملات سایبری در ماشین‌های خودران و در پی آن نگرانی‌های ذینفعان در این رابطه است.

هیوندای از سیستم پارکینگ هوشمند و ایستگاه شارژ اتومبیل خودران خود رونمایی کرد

در آینده ای نزدیک و با استفاده از تکنولوژی های خودکار (autonomous)، اتومبیل‌های آینده نه تنها قادر خواهند بود بدون راننده مردم را به مقصد خود برانند، بلکه قادر خواهند بود وظایف خود را بدون کمک انسان‌ها انجام دهند.

ردیابی اطلاعات مالکین اتومبیل‌های هوشمند در چین

خبرهای اخیر حاکی از آن است که دولت چین استفاده‌ای فراتر از میزان مجاز داده‌های شخصی ارائه شده توسط اتومبیل‌های هوشمند افراد را دارد.

شرکت خودروساز بنتلی سیستم Wi-Fi in-car بدون وقفه راه‌اندازی می‌کند

بنتلی ادعا کرده است که اولین سیستم فوق‌العاده سریع، قابل‌اعتماد و ایمن in-car Wi-Fi را راه‌اندازی کرده است.