مایکروسافت اپلیکیشن‌های AR جدید خود را برای کمک به کسب‌و‌کارها معرفی کرد

مایکروسافت اپلیکیشن‌های AR جدید خود را برای کمک به کسب‌و‌کارها معرفی کرد

مایکروسافت در رویداد پاریس، اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده جدید خود را برای کمک به کسب و کارها معرفی کرد. در این رویداد نسخه پیش نمایش اپلیکیشن‌های Remote Assist و Product Visualize 365 بر روی iOS و Android در معرض نمایش عمومی قرار گرفت.

شرکت مایکروسافت در رویداد پاریس، اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده جدید خود را برای کمک به کسب و کارها معرفی کرد. در این رویداد نسخه پیش نمایش اپلیکیشن‌های Remote Assist و Product Visualize 365 بر روی iOS و Android در معرض نمایش عمومی قرار گرفت.

Alysa Taylor مدیر برنامه‌های تجاری مایکروسافت، در یک مصاحبه در این باره گفت: "اگر شما یک تکنسین هستید و به یک قطعه از تجهیزات نگاه می‌کنید، می توانید از تلفن همراه خود به عنوان یک دستیار کمکی استفاده کنید، آن را به قطعات مختلف تمرکز کنید و با متخصصین مختلف در مورد راهکار رفع مشکل احتمالی آن ارتباط برقرار کنید و همکاری کنید."

اپلیکیشن Dynamics 365 Visualize کاربردهای واقعیت افزوده را برای کمک به کسب و کار، بازاریابی و فروش به مشتریان و همچنین اینکه چگونگی طراحی یک ماشین سفارشی یا قطعه ای از ماشین‌آلات سنگین نشان خواهد داد. اپلیکیشن Remote Assist برای هدست HoloLens و در پاییز گذشته همراه با AI، برای خدمات هوش مصنوعی و هوش مصنوعی برای فروش در دسترس قرار گرفت.

اپلیکیشن های Remote Assist و Dynamics 365 Visualize در گوشی‌های هوشمند می‌توانند با ARCore گوگل و Aero پروژه شرکت‌های Apple و Adobe رقابت کنند. هر یک از این پلتفرم‌ها برای کمک به شرکت‌ها در استفاده از واقعیت افزوده در کسب‌وکار خود و ارائه محصول به مصرف کننده طراحی شده ‌است تا به مشتریان آن چیزی که ممکن است را نشان دهند.

Taylor افزود: "برنامه‌های کسب و کار AR شرکت مایکروسافت متفاوت است، زیرا آنها هر دو بازار B2B و B2C را هدف قرار دارند. تفاوتی که شما از اپل و دیگران می بینید، آنها بسیار مشتری گرا، بسیار اجتماعی هستند، در حالی که ما به دنبال این هستیم که چگونه کسب‌وکار را قادر خواهیم ساخت تا با یکدیگر روابط متقابلی داشته باشیم و همچنین قادر به حرکت دادن کسب‌وکار خود به جلو باشند."

در ماه آوریل، مایکروسافت سرویس Dynamic 365 AI را برای محل کار معرفی می‌کند. Dynamics 365 به مشتری کمک خواهد کرد تا کسب و کار را تجزیه و تحلیل و درک کنند که چه چیزی وفاداری مشتری را تحریک می کند و تجربیات شخصی آن‌ها را ارایه می‌دهد.
عامل مجازی این اپلیکیشن، ورودی تماس ها را برای ساختن ربات هایی که با مشتریان صحبت می کنند، دریافت می کند.

او گفت: "هدف از استفاده از یک عامل مجازی در لایه اول، رسیدگی به درخواست های پرتکرار است به طوری که عامل خدمات مشتری را می توان آزاد گذاشت تا ارتباطات شخصی و سفارشی شده با کاربران نهایی را انجام دهد."

مطالب مرتبط

شرکت Vtime از قابلیت واقعیت افزوده در شبکه اجتماعی VR خود رونمایی کرد

Vtime یک شبکه اجتماعی تعاملی واقعیت مجازی است که از طریق VR یا از طریق واقعیت افزوده (AR) بر روی گوشی‌های هوشمند قابل مشاهده است و در حال حاضر حالت AR این شبکه اجتماعی بر روی سیستم‌عامل‌های iOS و Android قابل استفاده می‌باشد.

بلوغ فناوری AR با توسعه زیرساخت های واقعیت افزوده ابری (AR Cloud)

به زودی شما قادر خواهید بود که گوشی هوشمند خود را در مقابل پنجره یک رستوران قرار دهید و زمان و میزهای مناسب رزرو در دسترس شما ظاهر قرار خواهد گرفت.

سرمایه گذاری 8 میلیون دلاری برای توسعه پلتفرم واقعیت افزوده

شرکت Spatial با جذب سرمایه 8 میلیون دلاری پلتفرم واقعیت افزوده خود را توسعه می‌دهد.

واقعیت افزوده و هوش مصنوعی راهکاری جدید برای یافتن شغل

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه شغل یابی، با استفاده از تکنولوژی‌های واقعیت افزوده و هوش مصنوعی به دنبال ساده سازی یافتن شغل برای افراد است.