شرکت Vtime از قابلیت واقعیت افزوده در شبکه اجتماعی VR خود رونمایی کرد

شرکت Vtime از قابلیت واقعیت افزوده در شبکه اجتماعی VR خود رونمایی کرد

Vtime یک شبکه اجتماعی تعاملی واقعیت مجازی است که از طریق VR یا از طریق واقعیت افزوده (AR) بر روی گوشی‌های هوشمند قابل مشاهده است و در حال حاضر حالت AR این شبکه اجتماعی بر روی سیستم‌عامل‌های iOS و Android قابل استفاده می‌باشد.

Vtime یک شبکه اجتماعی تعاملی واقعیت مجازی است که از طریق VR یا از طریق واقعیت افزوده (AR) بر روی گوشی‌های هوشمند قابل مشاهده است و در حال حاضر حالت AR این شبکه اجتماعی بر روی سیستم‌عامل‌های iOS و Android قابل استفاده می‌باشد.

این شرکت نام محصول خود را به Vtime XR را تغییر داده است تا شبکه اجتماعی خود را به عنوان یک بستر واقعیت توسعه‌یافته (XR) که ترکیبی از چت‌های واقعیت مجازی با توانایی برقراری ارتباط با دوستان از طریق واقعیت افزوده (AR) و یا پوسته‌های متحرک از دنیای واقعی است نشان دهد.

کاربران با استفاده از هدست VR یا تلفن‌های هوشمند قادر به ملاقات با دیگران در یک فضای مجازی مشترک خواهند بود. پلتفرم چندمنظوره Vtime XR کاربران را قادر می‌سازد که از طریق تکنولوژی‌های AR یا VR یا حالت 2بعدی تجربه هیجان‌انگیزی را مشاهده کنند.

Clemens Wangerin، مدیرعامل شرکت Vtime در بیانیه‌ای اظهار داشت: "ایجاد اولین تجربه اجتماعی در جهان یک فرصت منحصربفرد بوده و ما به استقبال این چالش رفتیم. ویژگی‌های هیجان‌انگیز پلتفرم vTime راه را برای ارائه دیگر نوآوری‌های آینده فراهم می‌کند و vTime XR گام بعدی در ارتباطات جهانی و ارائه تجارب جذاب مرتبط با بازار، صرف‌نظر از تکنولوژی انتخابی است."

در حال حاضر Vtime XR به صورت رایگان و برای کاربران Android ،iPhone ،Google Cardboard ،Oculus Go ،Samsung Gear VR ،Windows Mixed Reality ،Daydream View و Oculus Rift در دسترس می‌باشد.

این شرکت در سال ۲۰۱۳ در لیورپول، انگلستان تأسیس شد و موفق به جذب سرمایه ۷.۶ میلیون دلار برای فناوری‌های تعاملی AR و VR شده ‌است.
 

مطالب مرتبط

بلوغ فناوری AR با توسعه زیرساخت های واقعیت افزوده ابری (AR Cloud)

به زودی شما قادر خواهید بود که گوشی هوشمند خود را در مقابل پنجره یک رستوران قرار دهید و زمان و میزهای مناسب رزرو در دسترس شما ظاهر قرار خواهد گرفت.

شناسایی بیش از یک میلیارد دستگاه توسط Google Lens

گوگل لنز، ابزار تجزیه و تحلیل گوگل توسط AI، اکنون می‌تواند بیش از 1 میلیارد محصول را از طریق پورتال خرده‌فروشی گوگل تشخیص دهد. این مقدار چهار برابر تعداد لنزهایی است که در اکتبر 2017 تحت پوشش قرار گرفته است.

رشد ۸.۲ درصدی بازار محصولات واقعیت مجازی

مؤسسه‌ی IDC گزارشی از بازار محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده منتشر کرده است که خبر از رشد این بازار می‌دهند. بازار محصولات واقعیت مجازی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ با رشد ۸.۲ درصدی و بازار محصولات واقعیت مجازی با رشد 1 درصدی همراه بوده است.

واقعیت مجازی، نسل آینده رسانه‌های ورزشی خواهد بود

روشی که ما شاهد تماشای ورزش هستیم در حال تغییر است و ما را به نسل بعدی رسانه‌ها هدایت می‌کند. این ممکن است یک مفهوم انتزاعی به نظر برسد که بعدها می‌توانیم دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهیم، هرجایی که می‌خواهیم، بر روی هر دستگاهی و با کیفیت و شفاف تماشا کنیم.