چگونه RFID می‌تواند خرده‌فروشی مبتنی بر داده را توسعه دهد

چگونه RFID می‌تواند خرده‌فروشی مبتنی بر داده را توسعه دهد

شرکت‌های اینتل و Arrow با هم یک وبینار رایگان را سرمایه‌گذاری کردند که بر چگونگی تولید فناوری RFID برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی تمرکز دارد.

شرکت‌های اینتل و Arrow با هم یک وبینار رایگان را سرمایه‌گذاری کردند که بر چگونگی تولید فناوری RFID برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی تمرکز دارد.

تولید نوآورانه برچسب‌های ماندگار و متنوع

پیشرفت در الکترونیک چاپی به ایجاد کلاس‌های جدید از برچسب‌های RFID بسیار نازک و انعطاف‌پذیر کمک کرده است که هم‌اکنون می‌توانند با سنسورهای چاپی، باتری‌های چاپی، سلول‌های خورشیدی با سایر فناوریها ترکیب شوند. با چاپ جدید الکترونیکی و فناوری‌های جوهر رسانا، شرکت‌ها می‌توانند برچسب‌های RFID بدون تراشه خود را چاپ کنند.

شرکت‌هایی نیز هستند که در زمینه تکنولوژی چاپ سه‌بعدی مشغول به کار هستند که چاپ مستقیم الکترونیک در محصولات را هنگام ارائه امکان‌پذیر می‌کند. درحالی‌که چاپ برچسب‌های RFID به طور مستقیم در داخل محصولات ممکن است چند سال زمانبر باشد اما این فناوری به سرعت در حال تحول است.

خرده‌فروشان اهمیت فناوری و نقش آن در کمک به ارائه تجربه و راحتی مشتریان را درک کرده‌اند. ازآنجایی‌که رفتارها و انتظارات مصرف‌کنندگان در عصر دیجیتال به طرز چشمگیری تغییر کرده است، اکنون انتظار دارند که در هر زمان هر آنچه را می‌خواهند پیدا کنند و RFID به خرده‌فروشان کمک کرده تا این انتظارات را برآورده کنند.

خرده‌فروشانی که از RFID استفاده کرده‌اند بهبود 98 درصد در کسب‌وکار و فرایندهای خود مشاهده کرده‌اند. مهم‌تر از همه همین خرده‌فروشان در نتیجه شاهد رشد تقریباً 7.7 درصدی فروش بوده‌اند.

از جمله مزایای برجسته این راهکار عبارتند از:

  • بهبود مدیریت موجودی
  • افزایش درآمد و راندمان کارکنان
  • تقویت تجربه مشتری
  • دریافت داده‌های پیوسته و در زمان واقعی

مطالب مرتبط

گزارشات اخیر روند رو به رشد سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در زمینه دیجیتال‌سازی را نشان می‌دهد

یکی از مطالعات جدید نشان می‌دهد که بیش ۳۷ درصد از شرکت‌ها با اندازه متوسط با بازدهی بالاتر از میانگین، تکنولوژی‌های اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) را به عنوان بخش مهمی از برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری خود در نظر دارند.

سرمایه‌گذاری دومین شرکت بزرگ خرده‌فروشی چین در بخش لجستیک

JD، دومین شرکت بزرگ خرده‌فروشی چین ۵۵ میلیون دلار بر روی ناوگان متصل‌به‌هم سرمایه‌گذاری می‌کند تا رهبری خود را در بخش لجستیک افزایش دهد.

توسعه یک راهکار واقعیت مجازی مبتنی بر ردیابی چشم برای خرده‌فروشان

شرکت‌های Accenture، Qualcomm و Kellogg از تکنولوژی ردیابی چشم در هدست واقعیت مجازی برای تعیین بهترین راه برای قفسه‌بندی برای خرده‌فروشان استفاده می‌کند.

اینترنت اشیا راهکارهای خرده‌فروشی ERP را ارتقا می‌دهد

بخش خرده‌فروشی تغییرات چشمگیر در بازارهای جدید بر اساس تکنولوژی را تجربه کرده است، که تطبیق فناوری با اینترنت اشیا (IoT) را تسریع می‌بخشد.