اینترنت اشیا حفاظت از تجهیزات را مدارس آسان می‌کند

اینترنت اشیا حفاظت از تجهیزات را مدارس آسان می‌کند

اخیراً شرکت HSB از یک راهکار جدید اینترنت اشیا (IoT) که برای مدارس و با هدف محافظت از ساختمان‌ها و تجهیزات در برابر نشت آب، انجماد لوله‌ها و فرسایش مواد طراحی‌شده است، رونمایی کرده است.

اخیراً شرکت HSB از یک راهکار جدید اینترنت اشیا (IoT) که برای مدارس و با هدف محافظت از ساختمان‌ها و تجهیزات در برابر نشت آب، انجماد لوله‌ها و فرسایش مواد طراحی‌شده است، رونمایی کرده است.

فناوری جدید این شرکت مدیریت ریسک و نظارت مداوم در جهت رفع مشکلات مربوط به آب را برای کارکنان مدارس فراهم می‌کند.

جک ولینسکی در این باره می‌گوید: "مدارس با حضور دانش آموزان، معلمان و فعالیت‌ها مکانی بسیار شلوغ است اما وقتی مدرسه خالیست چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ راهکار IoT ما خطرات احتمالی که در کمین املاک و تجهیزات است را رصد می‌کند و هشدارهای لازم را برای کاهش آسیب‌هایی که سیستم‌های سنتی مدیریت ساختمان نمی‌توانند از آنها جلوگیری کنند، ارسال می‌کند."

این راهکار از مجموعه‌ای از الگوریتم‌های پیشرفته تشکیل شده است که عوامل چندگانه خطر را در نظر می‌گیرد. HSB می‌گوید که سنسورهای IoT از پروتکل‌های شبکه LoRaWAN استفاده می‌کنند تا دامنه طولانی و قدرت سیگنال قوی را تأمین کنند. همچنین اپلیکیشن تلفن همراه به مسئولان مدارس اجازه می‌دهد تا در هر زمان که بخواهند شرایط املاک و سالن‌های ورزشی، اتاق‌ها، دفاتر و سایر مکان‌های مدرسه را بررسی کنند.

راهکار اینترنت اشیا HSB برای مدارسی که دارای استخر هستند و شرکت‌های بیمه املاک که با این شرکت همکاری می‌کنند نیز در دسترس است و برای آپارتمان‌ها، مساجد، ساختمان‌های شهری، دفاتر پزشکی و رستوران‌ها نیز طراحی شده است.

مطالب مرتبط

کاربردهای ماهواره‌ای اینترنت اشیا می‌تواند چندین برابر شوند

بسیاری از شرکت‌ها در ساخت زیرساخت‌های ماهواره‌ای اینترنت اشیا (IoT) متمرکز شده‌اند. یکی از اولین پروژه‌های اینترنت اشیا، یک دستگاه Coke machine متصل در دانشگاه کارنگی ملون بود که در دهه‌ 1970 یا 1980 ساخته شد. دانشجویان و اساتید کامپیوتر پروژه‌ای را انجام دادند که می‌توانست محتویات دستگاه را کنترل کند و همچنین مشخص کند که آیا بطری‌ها سرد هستند یا خیر.

سنسورهای اینترنت اشیا چگونه می‌توانند بناهای تاریخی را حفظ کنند

در سال 2016 مقامات فلورانس نگران این بودند که یک سوراخ ممکن است پونته وکیو را تهدید کند، آنها تصمیم گرفتند از سنسورهای IoT برای رفع این نگرانی‌ها استفاده کنند.

شرکت Ingenu برنامه Smarter City را برای برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا راه‌اندازی می‌کند

شرکت Ingenu، پیشگام در ارائه دستگاه‌های متصل، از آغاز برنامه Smarter City خود خبر داد. این برنامه یک پلتفرم هوشمند شهری است که بر اساس فناوری بی‌سیم دسترسی چندگانه (RPMA) انحصاری شرکت Ingenu و نوآوری اکوسیستم‌های متنوع شرکا و با پشتیبانی از رمزنگاری end-to-end تهیه شده است.

75 درصد از رهبران کسب‌وکارها از اینترنت اشیا استفاده می‌کنند

در گزارشی که توسط شرکت ARM منتشر شده مشخص شده است که 75 درصد از رهبران مشاغل بطور جدی در حال تحقیق در مورد فرصت‌های ایجاد شده توسط اینترنت اشیا (IoT) هستند.