بازار جهانی گجت‌های پوشیدنی حوزه پزشکی در حال رشد است

بازار جهانی گجت‌های پوشیدنی حوزه پزشکی در حال رشد است

بنا بر گزارش مؤسسه تحقیقات بازار Absolute Market Insights ، بازار جهانی گجت‌ پوشیدنی در حوزه پزشکی با رشد 13.8 مواجه بوده است و پیش‌بینی می‌شود با علاقه روز افزون مردم به استفاده از تجهیزات پوشیدنی افزایش یابد.

بنا بر گزارش مؤسسه تحقیقات بازار Absolute Market Insights ، بازار جهانی گجت‌ پوشیدنی در حوزه پزشکی با رشد 13.8 مواجه بوده است و پیش‌بینی می‌شود با علاقه روز افزون مردم به استفاده از تجهیزات پوشیدنی افزایش یابد.

بنا بر گزارشی که توسط مؤسسه تحقیقات بازار Absolute Market Insights تهیه شده است، انتظار می‌رود بازار جهانی تجهیزات پوشیدنی حوزه پزشکی 13.8 درصد رشد داشته است و پیش‌بینی می‌شود این میزان رشد با افزایش زیرساخت‌های فناوری اینترنت اشیا (IoT) که قابلیت ارتباط را به آسانی فراهم می‌کند، در طی چند سال افزایش یابد.

روند رو به رشد تجهیزات پوشیدنی با بهره‌برداری از پتانسیل فناوری‌های بی‌سیم از جمله اینترنت اشیا (IoT) ، پیش‌بینی می‌شود رشد این تجهیزات در حوزه پزشکی را در سطح جهان افزایش دهد.

طبق یافته‌ها انتظار می‌رود آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار را در دوره پیش‌بینی شده داشته باشد. یافته‌های کلیدی این گزارش نشان می‌دهد که بالاترین میزان استفاده از تجهیزات پوشیدنی در ورزش و تناسب‌اندام است. انتظار می‌رود نظارت بر فعالیت‌ها به دلیل پذیرش روزافزون آن توسط ورزشکاران و متخصصان ورزش، رشد بالقوه‌ای را در طول این دوره پیش‌بینی شده نشان دهد. تجهیزات پوشیدنی در حوزه پزشکی نظارت از راه دور بر علائم حیاتی بیمار و آمارهای بهداشتی را تسهیل می‌کند. شرکت‌های فعال در بازار جهانی تجهیزات پوشیدنی حوزه پزشکی شامل Activeinsight ، Apple ، Boltt ، Dragerwork ، Fitbit ، Garmin Ltd، Intel ، Intelesens ، Lifesense ، LifeWatch AG و Monica Health می‌شود.

این یافته‌ها نشان می‌دهد ادغام فناوری‌هایی نظیر واقعیت مجازی (VR) در بخش مراقبت‌های بهداشتی تأثیر مثبتی بر رشد بازار در سال‌های آینده خواهد داشت.

یکپارچه شدن این تجهیزات با اینترنت اشیا IoT فرصت‌های مناسبی را برای رشد جهانی بازار تجهیزات پوشیدنی حوزه پزشکی ایجاد می‌کند. یکی از مزیت‌های ادغام اینترنت اشیا IoT باگجت‌های پوشیدنی حوزه پزشکی این است آنها کنترل بهتری در مورد پیامدهای سلامتی افراد ارائه می‌دهند.

مطالب مرتبط

چت بات‌ها در خدمت سیستم بهداشت و درمان

ربات‌های chatbot در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی تکامل خود هستند اما می‌توان صدای آنها را در جنبه‌های مختلف زندگی سالخوردگان شنید.

آموزش آنلاین کاربرد اینترنت اشیا در پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی

شرکت آمفنول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی، مجموعه‌ای از کلاس‌های 20 دقیقه‌ای آنلاین را ایجاد کرده است که راهکارهای موجود مرتبط به کاربرد اینترنت اشیا (IoT) در پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی را تشریح می‌کند.

NXP راهکار جدید کیف پول موبایل را برای تجهیزات پوشیدنی و اینترنت اشیا معرفی می‌کند

به منظور ارائه راهکارهای سیستمی که می‌تواند ارزش بیشتری به سیستمها ببخشد، NXP Semiconductors یک راهکار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به نام "mWallet 2Go" را توسعه داده است. این ایده به دنبال اضافه کردن قابلیت پرداخت موبایل به تجهیزات پوشیدنی، موبایل یا اینترنت اشیا (IoT) شکل گرفته است.

پیراهن ورزشی هوشمند مجهز به اینترنت اشیا رونمایی شد

Ralph Lauren یک شرکت طراح لباس در ایالات‌متحده است که در صنعت مد فعالیت می‌کند.این شرکت با تولید پیراهن ورزشی مبتنی بر اینترنت اشیا و معرفی یک برنامه تمرینی سازگار با بدن که از داده‌های دریافتی بدن برای دستیابی به نتایج دقیق استفاده می‌کند، می‌خواهد صنعت مد فناوری‌های پوشیدنی را در دست داشته باشد.