کروم بوک با صفحه نمایش دوگانه

کروم بوک با صفحه نمایش دوگانه

گوگل مشغول کار بر روی یک لپتاپ کروم بوک با صفحه نمایش دوگانه با نام پالیکا است. این خبر از سوی توسعه‌دهندگان آن به عنوان یک لپتاپ لمسی دوگانه منتشر شده است.

گوگل مشغول کار بر روی یک لپتاپ کروم بوک با صفحه نمایش دوگانه با نام پالیکا است. این خبر از سوی توسعه‌دهندگان آن به عنوان یک لپتاپ لمسی دوگانه منتشر شده است. این لپتاپ دارای یک کنترل لمسی روی صفحه و پایه است، بنابراین به نظر می‌رسد از فرمی شبیه به دستگاه‌هایی نظیر Asus ZenBook Pro Duo که اخیراً دیده‌ایم ، استفاده می‌کند.

در واقع در این لپتاپ مانند لپتاپ لنوو Yoga Book از صفحه نمایش معمولی به جای صفحه کلید فیزیکی استفاده شده است.

اخیراً آزمایشات زیادی انجام شده است که تعدادی از شرکت‌ها رویکردهای متفاوتی راجع به لپتاپ‌ها مشاهده می‌کنند. از چیزی ساده مانند نوار لمسی اپل تا طیف گسترده‌ای از لپتاپ‌های یوگا که به فرم‌های مختلفی طراحی شده‌اند تا بتوانند کاربرد انعطاف پذیری به شما ارائه دهند.

به نظر می‌رسد Chromebook اثبات مفهوم است نه یک دستگاه واقعی که به بازار عرضه می‌شود. این نکته توسط توسعه دهندگان Chromium نشان داده شده است اما این اولین بار نیست که در مورد چنین دستگاهی شنیده‌ایم، زیرا شایعاتی درمورد اینکه شرکت Lenovo در نظر دارد Yoga Book را به یک کروم بوک تبدیل کند، وجود دارد.

مطالب مرتبط

ویندوز 10 اکنون روی 1 میلیارد دستگاه در حال اجراست

مایکروسافت غول فناوری اعلام کرده است که هم‌اکنون بیش از یک میلیارد دستگاه در سراسر جهان از ویندوز 10 استفاده می‌کنند.

هوش مصنوعی از راه دور به کاربران در غلبه بر مشکلات فنی کمک می‌کند

ویروس کرونا در سراسر جهان تمامی مشاغل را درگیر خود کرده است. بسیاری از افراد بی‌کار شده‌اند و برخی در محیط منزل دورکاری می‌کنند. تجهیزات در دسترس کارمندان وجود ندارد و همین مسئله موانع بسیاری را به وجود آورده است که شرکتها مجبور هستند بر آن غلبه کنند.

‌شرکت‌های بزرگ ارائه فناوری تشخیص چهره را متوقف کرده‌اند

بحث در مورد استفاده از فناوری تشخیص چهره به دلیل اینکه کاربردهای آن منجر به ایجاد مشکلاتی شده است، شدیدتر شده است.

کوالکام چیپست‌های جدید Snapdragon Wear 4100 را معرفی کرد

کوالکام این هفته دو چیپست جدید WearOS با نام Snapdragon Wear 4100 و Snapdragon Wear 4100+ معرفی کرد.