NOBKA-ai-refrigerator-camera-aims-keep-food-fresher-grocery.jpeg

هوش مصنوعی و لوازم خانگی هوشمند هزینه تهیه مواد غذایی را کاهش می‌دهند

شرکت brezzl در حال توسعه محصولات هوشمندمدرن و پایدار است و اخیراً یک کمپینی با عنوان Indiegogo برای تأمین بودجه چشم یخچال (Fridge Eye) ایجاد کرده است که باعث می‌شود محتویات یخچال و فریزر در زمان واقعی قابل مشاهده باشد. خریداران از طریق اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند می‌توانند هنگام خرید مواد غذایی به میزان مواد غذایی موجود در یخچال خود نیز دسترسی داشته باشند.

شرکت brezzl در حال توسعه محصولات هوشمندمدرن و پایدار است و اخیراً یک کمپینی با عنوان Indiegogo برای تأمین بودجه چشم یخچال (Fridge Eye) ایجاد کرده است که باعث می‌شود محتویات یخچال و فریزر در زمان واقعی قابل مشاهده باشد. خریداران از طریق اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند می‌توانند هنگام خرید مواد غذایی به میزان مواد غذایی موجود در یخچال خود نیز دسترسی داشته باشند.

طراحان Brezzl قصد دارند از هوش مصنوعی (AI) در این سیستم استفاده کنند تا یک چالش جهانی چند میلیارد دلاری را برطرف کند، زیرا هر خانواده به طور متوسط ​​بیش از 2،200 دلار از درآمد خود را صرف خرید مواد غیرضروری یا بیش از اندازه هدر می‌دهد. وزارت کشاورزی ایالات‌متحده اخیراً دریافته است كه به طور متوسط هر ​​مصرف‌کننده آمریكایی سالانه 225-290 پوند غذا را هدر می‌دهد، میزانی که سالانه با آن می‌توان 2 میلیارد انسان را تغذیه كرد.

یخچال و فریزر Brezzl مجهز به یک دوربین بادوام و قابل شارژ (از طریق USB-C) است که به راحتی می‌توان آن را داخل هر یخچال یا کمدی وصل کرد. با هر بار بسته شدن درب، از فضای داخلی یخچال یا کمد عکس می‌گیرد و با استفاده از Wi-Fi، تصویر به تلفن هوشمند مشتری ارسال می‌شود.

همچنین Brezzl از شناسه تصویر استفاده می‌کند و دستورالعمل‌هایی را پیشنهاد می‌دهد و ترتیب دفعات اقدام به جهت خرید مواد غذایی را تعیین می‌کند. اپلیکیشن‌هایiOS و Android این یخچال هوشمند اکنون قابل اشتراک‌گذاری و در دسترس هستند.

در مقایسه با سایر محصولات خانگی هوشمند، یخچال فریزر برای ماندگاری کامل طراحی شده است. باتری، که نقطه ضعف هر دستگاهیست، قابل تعویض است. شارژ از طریق درگاه USB-C قابل انجام است و دوربین دارای سنسور دما برای نظارت بر سلامت یخچال و تأیید تنظیم درجه حرارت مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بازار لوازم‌خانگی هوشمند با تکامل یخچال‌های هوشمند گران‌قیمت که دارای رابط‌های لمسی و امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi که برای ارائه آپشن‌های اضافی هستند، همچنان در حال رشد است.

این یخچال‌های هوشمند رده‌بالا شامل دوربین‌های داخلی، گزینه‌های خنک‌کننده کنترل شده توسط کاربر و امکان تعامل مصرف‌کنندگان با آن را از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی حتی دور از خانه ایجاد کرده است. 

یخچال و فریزر Fridge Eye یک راهکار مقرون به صرفه در بازار است که می‌تواند برای هر یخچال کسری از هزینه به هنگام خرید و مدیریت مواد غذایی به ارمغان آورد.

مطالب مرتبط

انتخاب قهوه مناسب افراد با استفاده از الگوریتم‌ها و یادگیری ماشین

به‌طور متوسط روزانه یک تا سه فنجان قهوه مصرف می‌شود اما آیا ما بهترین قهوه موجود را مصرف می‌کنیم؟ آیا فقط آنچه را که در فروشگاه‌های مواد غذایی به فروش می‌رسد را خریداری می‌کنیم؟ الگوریتم قهوه یک راه مناسب که مجموعه‌ای از 400 نوع قهوه در سراسر جهان که به صورت الگوریتم و بر اساس ورودی افراد انتخاب شده‌اند را پیشنهاد می‌دهد.

پیراهن ورزشی هوشمند مجهز به اینترنت اشیا رونمایی شد

Ralph Lauren یک شرکت طراح لباس در ایالات‌متحده است که در صنعت مد فعالیت می‌کند.این شرکت با تولید پیراهن ورزشی مبتنی بر اینترنت اشیا و معرفی یک برنامه تمرینی سازگار با بدن که از داده‌های دریافتی بدن برای دستیابی به نتایج دقیق استفاده می‌کند، می‌خواهد صنعت مد فناوری‌های پوشیدنی را در دست داشته باشد.

خانه‌های هوشمند باید با انعطاف‌پذیری بیشتری در برابر قطع اینترنت ساخته شوند

یکی از نگرانی‌ها برای مالکان خانه هوشمند و مدرن، قطع ارتباط اینترنتی است. همانند برق و آب، اتصال اینترنت به یک ابزار مهم و مدرن تبدیل شده ‌است که ارتباط ما را با دنیای مدرن دیجیتال اطراف خود برقرار می‌کند.

تلویزیون، مرکز ارتباطات در خانه‌های هوشمند

هنگامی که از هوشمندسازی، به ویژه خانه‌های هوشمند صحبت می‌شود، تلویزیون نقش مهی ایفا می‌کند. به طور متوسط مردم نسبت به فعالیت‌های دیگر، زمان بیشتری را صرف مشاهده‌ی برنامه‌های متنوع از تلویزیون می‌کنند.