الگوریتم هوش مصنوعی تطبیق رفتار انسان با شغل وی

الگوریتم هوش مصنوعی تطبیق رفتار انسان با شغل وی

شرکت استارتاپی SCIKEY که در زمینه منابع انسانی (HR) فعالیت می‌کند با ابداع الگوریتم انعطاف‌پذیر MindMatch و استفاده از هوش مصنوعی (AI) الگوهای رفتاری کارمندان را درک می‌کند و رفتار آنها را در مواجهه با شغل هر فرد پیش‌بینی می‌کند.

شرکت استارتاپی SCIKEY که در زمینه منابع انسانی (HR) فعالیت می‌کند با ابداع الگوریتم انعطاف‌پذیر MindMatch و استفاده از هوش مصنوعی (AI) الگوهای رفتاری کارمندان را درک می‌کند و رفتار آنها را در مواجهه با شغل هر فرد پیش‌بینی می‌کند.

SCIKEY مخفف کلمه "کلیدهای علمی ذهن انسان" است و از الگوریتم SCIKEY MindMatch برای مطابقت با رفتاری متناسب با شغل هر فرد استفاده می شود و در پلتفرم Talent Alignment ، گنجانده می شود. SCIKEY یک پلتفرم آنلاین است که نیازهای شغلی کسب و کارها را برای استخدام ، تراز کردن و درگیر کردن استعدادها برای یافتن بهترین بهره‌وری و یک نیروی کار موفق تر به کار می برد و از الگوریتم SCIKEY MindMatch استفاده می کند که به خواندن طرز فکر افراد کمک می کند.

بنیانگذار SCIKEY در این باره میگوید: این پلتفرم دارای 1.5 میلیون نفر کاربر در لیست افراد جویای کار و پیمانکار است و 3000 شغل فعال، 1400 موقعیت استخدام در سراسر کشورهای هند، مالزی و فنلاند دارد. مخاطبان هدف ما مشاغلی هستند که واقعاً معتقدند" مردم یا استعداد "آنها بزرگترین قدرت و همچنین مزیت تجاری آنها است. فرقی نمی‌کند که این مشاغل چه ابعادی دارند یا در چه صنعتی فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت : "برخی از مزایای رایج ذکر شده توسط کاربران محصول ما عبارتند از: کاهش قابل توجه هزینه اجاره ، بهبود سرعت کسب استعداد (برای استخدام و پیمانکاری یا هر دو) ، کسب تجربه‌ای عالی توسط مدیران منابع انسانی، استخدام کنندگان و غیره. این راهکار استعدادیابی از سوی دیگر با استفاده از داده‌های طرز فکر بشر برای حل سایر مشکلات بزرگتر نظیر برنامه‌ریزی، پیش‌بینی و مدیریت، تغییر مدیریت و غیره و برای مشاغل در ابعاد و اشکال مختلف قابل استفاده است.

شرکت USP با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و الگوریتم MindMatch شرکت SCIKEY منابع جمعیتی را تهیه کرده است و با ثبت اختراعات متعدد در حال اعتباربخشی به این دستاورد است. تیم‌های مستقر در هند و فنلاند سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی در تحقیق و توسعه خود انجام داده‌اند. هر دو کشور به دلیل توانایی در ساخت سیستم‌ها و محصولات نرم‌افزاری نوآورانه در سطح جهانی مقیاس‌پذیر هستند.

از نظر فناوری این استارتاپ به سرمایه‌گذاری در مهارتهای یادگیری هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) خود ادامه خواهد داد. همچنین با برنامه‌ریزی برای ساختن برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی نظیر مکالمه و بات (bot) را ارتقا خواهد داد. در چند ماه آینده این پلتفرم پیشرفت قابل‌توجهی در هند ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی و در نهایت ایالات متحده خواهد داشت.

مطالب مرتبط

محققان سنگاپوری کاشت میکروسنسور را توسعه دادند

محققان دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) یک دستگاه خواننده جدید بی‌سیم را ایجاد کرده‌اند که به تغییرات خوانش یک سنسور حساس است و امکان ایجاد میکروسنسورهایی با دقت میلیمتری را فراهم می‌کند کهبرای تزریق در زیر پوست استفاده می‌شوند.

تکنولوژی‌های کارخانه هوشمند و واقعیت افزوده با کمبود مهارت نیروی کار مقابله می‌کند

شرکت‌های Rockwell Automation و PTC با بهره‌گیری ازتکنولوژی‌های کارخانه هوشمند و واقعیت افزوده (AR) به دنبال دستیابی صنایع به نیروی کار ماهر هستند.

انتخاب قهوه مناسب افراد با استفاده از الگوریتم‌ها و یادگیری ماشین

به‌طور متوسط روزانه یک تا سه فنجان قهوه مصرف می‌شود اما آیا ما بهترین قهوه موجود را مصرف می‌کنیم؟ آیا فقط آنچه را که در فروشگاه‌های مواد غذایی به فروش می‌رسد را خریداری می‌کنیم؟ الگوریتم قهوه یک راه مناسب که مجموعه‌ای از 400 نوع قهوه در سراسر جهان که به صورت الگوریتم و بر اساس ورودی افراد انتخاب شده‌اند را پیشنهاد می‌دهد.

تمرکز هند بر روی بالا بردن مهارت نیروی کار خود برای هماهنگی با تکنولوژی‌های نوظهور

دولت جدید هند در زمینه‌ی بازآموزی و بالا بردن مهارت نیروی کار برای هماهنگی با تکنولوژی‌هایی نظیر اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) و برای تبدیل شدن به یکی از رهبران جهانی در فناوری‌های نوظهور برنامه‌ریزی می‌کند.