ربات‌های صنعتی برای تأمین انرژی خود فلز می‌خورند

ربات‌های صنعتی برای تأمین انرژی خود فلز می‌خورند

محققان دانشگاه پنسیلوانیا می‌گویند که مواد غذایی فلزی می‌تواند به خوراک تجهیزات اینترنت اشیا و ربات‌ها تبدیل شوند.

محققان دانشگاه پنسیلوانیا می‌گویند که مواد غذایی فلزی می‌تواند به خوراک تجهیزات اینترنت اشیا و ربات‌ها تبدیل شوند.

در نتیجه ربات‌ها می‌توانند تمام عناصر کارخانه‌های آینده را اداره کنند. این دستگاه‌ها با استفاده از هوش مصنوعی AI کپی برداری از مغز عمل می‌کنند و نه تنها فرایندهای تولید بلکه تدارکات، برنامه‌ریزی و سایر نقش‌های زنجیره تأمین را نیز انجام می‌دهند.

این دیدگاه یک محل کار صنعتی را پیش‌بینی می‌کند که ماشین‌های متصل به اینترنت از انسان تقلید کنند و کارها را با دقت، سریعتر و ارزانتر از انسانها انجام دهند.

عنصر کپی‌سازی انسان ممکن است به همین جا ختم نشود. محققان دانشگاه پنسیلوانیا اظهار داشتند كه ربات‌ها نیز همانند انسانها می‌توانند غذا بخورند.

بر اساس مقاله خبری منتشر شده در Medium ، ربات‌ها می‌توانند برای دریافت انرژی فلز می‌خورند. این ديدگاه می‌تواند يكي از معضلات کارخانه‌های آيوتيك آينده را برطرف كند. این حالت چگونگی تأمین انرژی دستگاهی است که بدون اضافه کردن وزن حرکت می‌کند.

به گفته محققان دانشگاه پنسیلوانیا ، از سطوح فلزی كه یك ربات یا دستگاه اینترنت اشیا IoT از آن عبور می‌کند می‌توان علوفه الکترومکانیکی برای ربات‌ها تهیه کرد. بنابراین مواد با استفاده از یك واكنش شیمیایی به انرژی و نیرو تبدیل می‌شوند.

محققان در مقاله‌ای که در ACS Energy Letters منتشر شده است می‌گویند: "ربات‌ها می‌توانند انرژی لازم را از حجم زیادی از مواد متراکم بدون نیاز به حمل مواد در داخل صفحه استخراج کنند. خوردن فلز یعنی شکستن پیوندهای شیمیایی آن برای دریافت انرژی درست مانند غذا برای انسان‌ها است. درواقع باتری‌ها هم با شکستن مکرر و ایجاد پیوندهای شیمیایی کار می‌کنند."

این تحقیق به دوگانگی بین محاسبات و ذخیره انرژی اشاره دارد. با توجه به محاسبات انجام شده، عملکرد افزایش یافته و ابعاد پردازنده‌ها به تدریج کاهش می‌یابند. حتی ممکن است ربات‌های صنعتی با استفاده از فناوری نانو به اندازه حشرات تبدیل شوند.

این گروه تولید انرژی خوراکی مورد نیاز خود را با یک اسفنج الکترولیت هیدروژل که توسط ربات کشیده شده انجام می‌دهد. برای استخراج آمپراژها از منبع سوخت فلزی نظیر فولاد یا آلومینیوم، کشیده شده روی سطح استفاده می‌کند.

پیكول گفت: "روزی فرا خواهد رسید که ربات‌ها برای تأمین انرژی خود فقط نیاز به خوردن مقداری آلومینیوم دارند."

این ربات‌ها، اگرچه کارکرد بهتری نسبت به انسان دارند اما غذای آن با توجه به اینکه فلز است ممکن است اکسید شود که یک چالش برای آنهاست.

مطالب مرتبط

ربات‌های هوشمند به جلوگیری از گسترش ویروس کرونا کمک می‌کنند

چین به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای مهار گسترش COVID-19 از ربات‌های هوشمند 5G patrol تولید شده توسط Guangzhou Gosuncn Robot Co.,Ltd، برای نظارت بر ماسک و دمای بدن افردا در اماکن عمومی استفاده می‌کند.

کیت توسعه اینترنت اشیا سازگار با آردوینو معرفی شد

Frame.IoT یک کیت توسعه سازگار با آردوینو است که با هدف کمک به کاربران در پروژه‌های اینترنت اشیا (IoT) طراحی و تولید شده است.

الگوریتم هوش مصنوعی تطبیق رفتار انسان با شغل وی

شرکت استارتاپی SCIKEY که در زمینه منابع انسانی (HR) فعالیت می‌کند با ابداع الگوریتم انعطاف‌پذیر MindMatch و استفاده از هوش مصنوعی (AI) الگوهای رفتاری کارمندان را درک می‌کند و رفتار آنها را در مواجهه با شغل هر فرد پیش‌بینی می‌کند.

تحویل مواد غذایی با استفاده از ربات‌‌های خودران

شرکت Domino فعال در زمینه ساخت ناوگان ربات‌های خودران برای تحویل کالا به صورت محلی، خبر از ساخت ربات برای پخش و تحویل پیتزا در سطح شهر می‌دهد.